Ebben a bejegyzésben erősen a saját szemüvegemen keresztül foglalom össze az eredményt, ezért akit mélyebben érdekel a téma, annak érdemes az eredeti cikket elolvasnia.
Én kifejezetten az üzleti megrendelők által megfogalmazott prefernciákra fókuszáltam, elvégre az ő igényeik kielégítése miatt dolgozunk. A grafikonból látszik, hogy a válaszadók döntő többsége fontosabbnak tartja az aktuális üzleti célok elérését, mint a projektterv betartását. Számomra a következtetés elég egyértelmű: mindaz, amire a kezdeti követelményspecifikáció, és testvérei (funkcionális specifikáció, részletes projektterv stb.) koncentrálnak, valójában nem a legfontosabb kérdések. Ezzel persze nem azt állítom, hogy teljesen értelmetlenek ezek a prediktív projekttermékek, mindössze arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a helyükön kell őket kezelni. Ezek ugyanis végsősoron csak eszközök, amiket nagyon okos emberek arra találtak ki, hogy rendszerezett módon megjelenítsék a projekthez kapcsolódó fontos információkat. De nem szabad hagyni, hogy eltereljék a figyelmet a lényegről, ami a működő, valós célokat támogató, használható rendszer.
3 megjegyzés:
Jól írsz, csak így tovább..
viszont én ennél kerekebb konklúziót vonnék le (ami már egész XP-s irányba hajlik), ha tudjuk hogy az előzetes követelményelemzés 2/3-át sose v ritkán használják, és a jó rendszer 85+%-ban fontosabb mint a specek követése, akkor esetleg mondjuk ki hogy ez teljes zsákutca és ne csináljuk.
Jó kis gondolatébresztő írások..
A fentiekre azért van szükség, hogy vezetve legyen a megrendelő gondolkodása, ne csapongjon az igények között, illetve hivatkozási alap is a felek között.
Minél alaposabban kezdünk el tervezni, annál több kérdés merül föl, ez biztos. De, ezzel rá vagyunk "kényszerítve" a probléma mélyebb értelmezésére, a kérdések egy nagy része már a tervezés során vetődik föl, nagyobb eséllyel még itt születhet döntés.
Ha pedig később változás van a projektben (előfordul...), mégis könnyebben lehet rá reagálni, gyorsabban vehető egy teljes fordulat is, mert valamilyen szinten korábban már foglalkoztál vele.
MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .
Megjegyzés küldése